جراحی زیبایی بینی،پروتز سینه،لیپوماتیک،تزریق ژل و چربی در گیلان

تماس : 09143016191

عمل زیبایی بالاکشیدن پست

عمل بالا کشیدن پستان

شكایت از بزرگی سینه یا افتادگی آن، یكی از شایعترین علل مراجعه به جراحان زیبایی است. باید توجه داشت این مقاله به نحوی ساده تصمیم گیری در این موارد را توضیح میدهد.اگرچه نكات جزئی در این مورد فراوان است؛ اما باید توجه داشت اكثر بیمارانی كه از بزرگی سینه شكایت دارند، دچار افتادگی سینه هم هستند؛ اما ممكن است فردی كه دچار افتادگی سینه باشد، بزرگی سینه هم داشته باشد یا برعكس، به علت تحلیل رفتن و از دست دادن بافت سینه دچارافتادگی شده باشد كه درما نهای متفاوتی دارد.

به عمل كوچك كردن سینه ها ریداكشن مامو پلاستی reduction mammaplastyیا Breast reduction گفته می شود.
به عمل بالا كشیدن سینه افتاده، لیفت سینه Breast lift یا ماموپكسیmammapexy گفته می شود.
(بزرگی سینه )هیپرتروفی سینه، ماكروماستی Breast hypertrophymacromastia گفته می شود.

بزرگی سینه میتواند باعث مشكلات فراوانی مانند درد گردن، درد شانه و پشت،احساس خوابرفتگی در دستها، ایجاد شیار و لك روی شانه ها، تعریق و عفونت چین زیر سینه ای به خصوص در تابستان، محدود كردن فعالیت های ورزشی، تنگی نفس ضمن ورزش، كاهش اعتماد به نفس و گوشه گیر شدن و كاهش فعالیتها و روابط اجتماعی )به خصوص در جوانان( و مشكل در یافتن لباس مناسب شود.

به همین علت است كه مطالعات متعدد نشان داده عمل كوچك كردن سینه به شكل موثری ا ین علائم و دردها را كاهش داده و باعث بهبود اعتماد به نفس و روابط اجتماعی فردمی شود و به همین علل، عملی بسیار موفق و رضایتمندی بیمارانی كه به درستی ا نتخاب شده باشند بالاست.

به طور كلی موارد كاربرد اصلی و فرعی عمل كوچك كردن سینه را در جدول یك می بینید:

بالا کشیدن پستان

جراحی بالا کشیدن پستان

در مورد افتادگی هم روش های مختلف درمان بستگی به شدت افتادگی و بزرگ یا كوچك بودن سینه دارد؛ به این معنی كه اگر سینه بزرگ باشد، درمان آن مشابه بزرگی سینه است؛ اما اگر كیسه سینه خالی و فاقد بافت قابل توجه باشد، درمان به شكل زیر است، یعنی هر چه افتادگی بیشتر باشد وسعت برش داده شده هم باید بیشتر باشد.

• درمان افت كاذب: گذاشتن پروتز و پركردن كیسه سینه است.
  • درمان افت خفیف: گذاشتن پروتز با یا بدون لیفت از راه برش دور نوك.
  • درمان افت متوسط: لیفت از طریق برش دور نوك و عمودی با یا بدون پروتز.
  • درمان افت شدید: لیفت از طریق برش T معكوس یا لنگری با یا بدون پروتز..
عمل بالا کشیدن سینه گیلان

عمل زیبایی پستان رشت

سوالات شایع:

•  آیا ممكن است عمل كوچك كردن سینه باعث سرطان سینه شود؟
    به هیچ وجه، برعكس، مطالعات مختلف نشان داده ا ست كه عمل كوچك كردن سینه با كم كردن بافت غددی ممكن است سبب كاهش احتمال سرطان سینه شود.آیا سابقه خانوادگی سرطان مانع انجام عمل لیفت یا كوچك كردن سینه است؟
    خیر.آیا اسكار عمل كوچك كردن سینه یا لیفت سینه دیده میشود؟
    هیچ اسكاری كاملا محو نیست و در میان اسكارهای گفته شده، اسكار دور هاله بهترین و اسكار زیر سینه مشهودترین است. به طوركلی باید توجه داشت هر چند در اكثریت بیماران ظاهر اسكار قابل قبول است؛ اما این به هیچ وجه به معنی دیده نشدن آن نیست و بیمار همیشه باید احتمال روتوش محل عمل را در نظر داشته باشدآیا امكان شیردهی پس از عمل وجود دارد؟
    اگر نوع عمل طوری باشد كه ارتباط مجاری با نوك سینه برقرار باشد، امكان شیردهی وجود دارد و بنابراین بسیاری از بیماران میتوانند شیر دهند؛ اما هیچ نوع گارانتی در این مورد وجود ندارد و قابل پیش بینی هم نیست.

چه مدت پس از بارداری و شیردهی میتوان عمل كوچك كردن و لیفت سینه را انجام داد؟
    معمولا 6 ماه تا یك سال پس از قطع شیردهی یعنی زمانی كه سینه فرم نهایی خود را به دست آورده است.

آیا احتمال عود بزرگی سینه و جود دارد؟
    به جز بزرگی سینه در نوجوانان juvenibe hypertrophy در سایر موارد و در صورت حفظ وزن،عود بسیار نادر است

آیا احتمال عود افتادگی سینه وجود دارد؟
    هر سینه عمل شده یا نشده با گذشت زمان ا فتادگی پیدا خواهد كرد؛اما بازگشت به حالت افتاده اولیه معمولا رخ نمی دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>